måndag 22 september 2008


Det var en gång en tunnel. Och den tunnel var lång.

2 kommentarer:

Anonym sa...

å Dasha jag har inte ens haft tid att läsa din blogg på några dagar.
Sitter här och äter prinsesstårta.
Du känner inte mig och jag inte dig jag bara älskar dig via din blogg.
Hjälp mig nu ?
Hur fan hanterar man detta: JAG har gjort slut med min kille.
Det är inga fel på honom han är en sån jävla fin människa men jag ÄLSKAR honom inte på rätt sätt. Älskar honom som människa och det fina sätt han behandlat mig på och berättat för mig hur värdefull och underbar jag är. Men nej jag ville inte jag var inte lycklig. Han är så ledsen nu och jag tycker så mycket om honom. Jag är OND. Nu. Som gör detta mot honom. Han har ont. Jag är bestämd. Jag säger allt han inte kommer förstå förrens om några månader. Men kan du förstå att jag också lider och är rädd. Ett år och fem månader. TACK FÖR DEN TIDEN FINA MÄNNISKA. Jag önskar dig en fin tjej och tre härliga ungar. Det är vad du vill ha och det förtjänar du. (Ne han läser inte detta) Okej nu blev din blogg nåt slags terapiställe. Hoppas det är okej.
FAN.
Jag vill aldrig skada någon nu känns det som jag har skadat en människa. Honom. Han är knäckt. 1.90 och full med tatueringar och gråter. Vad har jag ställt till med ?

kyles anima sa...

great photo