lördag 13 september 2008

Hey alla.

Jag lever!

Jätte roligt att mammas kompisar ringer mamma och skäller på henne för att hon inte berättat att jag var på akuten igår. (De har läst min blogg. Mamma visste inte ens att jag hade en PUH!)

Jävla facebook alltså. Det kommer bli människans undergång! Jag har sagt det hur många ggr som helst och jag är fortfarande övertygad om det. Häflten av alla mina vänner har haft något bråk med sin respiktive som involverat facebook på ett eller annat sätt.

Engång sa en gäst till mig;
- ''Fan jag har inge kontanter till dricks, men om du lägger till mig på facebook imorrn kan jag överföra till ditt konto!''

What? Så jag ska logga in och tro att jag fått ett mail från någon kulig så är det bara du som undrar vad jag gjort i helgen? (För du var så full när du bad om mitt namn så du glömt att jag jobbar alla helger!)


Ute och festar någon random natt;
- "Åh får jag ta en bild på oss... SNYGG! Facebook imorrn!''






Facebook, please.. Bli omodernt.
(Sa hon och loggade in på facebook för att 'kolla läget''...)



Inga kommentarer: