måndag 29 september 2008



Efter flera timmar på stan och några tusenlappar fattigare så gick jag in på systemet och köpte två vinflaskor och blingade dem. Så det blev lite roligare att ge bort dem som inflyttningspresent till mitt favorit par Becca och Josef.



För er som inte känner mig kommer jag oftast med mat! Och idag tog jag med mig thai från ett litet takeaway ställe nere i tunnelbanan från tekniska högskolan.

Betyg;
DDD+



Beccas lillebror Charlie och hans vän är också här. Alla hjälper till att skruva upp speglar, montera lampor och sånt skit men jag sitter bara framför datorn. Jag har bokstavligen inte suttit framför en dator för flera dagar. Sen torsdags tror jag? Satt några minuter på Retro idag men innan det har jag bara mobilbloggat. Därför jag inte har svarat på era kommentarer, inte för att jag inte gillar er. För det gör jag. Ni är så snälla så. De flesta av er iaf.

Inga kommentarer: