söndag 21 september 2008


Såhär ser jag ut när jag är sjukt nöjd!

Min arbetskollega Michel köpte en sån här godispåse i början av kvällen och jag gick och nallade av den väldigt mycke tills han blev lite grinig och sa att det fick vara nog.

Efter ett tag kände jag att min godistarm ville ha mer så jag sprang iväg och köpte en egen GottochBlandat påse. När jag kommer tillbaka så får jag en jätte rolig idé.

Jag stoppar hela munnen proppfull med godis sen springer jag till fönstret (Michel har då lämnat sin bar och står i en annan och snackar skit med en annan bartender) jag knackar på fönstret och öppnar min godisfyllda mun och håller upp en nästan tom påse.

Michel blir rasande och springer fram till mig och börjar predika om hur dålig stil det är. (Han är ledsen!!) Jag skrattar så mycke att jag viker mig dubbel, till slut får jag fram att jag inte tagit hans stackars påse.

Inga kommentarer: