tisdag 23 september 2008

Anonym som gjort slut med din kille;


Jag förstår precis vad du går igenom. Jag hade en sån kille en gång. Världens bästa kille, (inte som man bara säger utan på riktigt) han var omtänksam, sexig, kulig, snäll, ödmjuk, fantastisk familj etc... Men det var något som fattades. Jag dummade mig som fan mot honom och sårade den mest ödmjuka människa jag träffat. Eller bästa killen jag haft egentligen. men jag var ung, väldigt ung och dum.

Jag älskar honom även idag, brukar springa på honom ibland och varjegång (exakt varjegång) tänker jag på vilket romantsikt liv vi skulle haft ihop om jag bara vore kär i honom. För han är utan tvekan fartillensbarn-material.

Men det var inte meningen att vi skulle vara ihop. Samma som det inte är meningen för er. Och ja, han hatade mig också. Men hur hemskt det än låter så läker tiden alla sår.

Att han är en vuxen karl med massa tatueringar tyckte jag lät lite läskigt men att han gråter är okej. Eller tom bra, heldre gråter än slår sönder saker! (Varit med om det också, tacksåmycke. gaaah..)

Sen för att hjälpa honom ska du bara hålla undan dig så mycke som möjligt, gå inte till ställen där du vet att du kanske stöter på honom, och tänk inte tanken att ni 'ska vara kompisar' för det kan man inte vara på engång. Det är mission impossible. Hur själviskt det än låter så förstår jag att du är rädd och tycker detta är jobbigt. För det är nästan jobbigare att göra slut med någon än att bli dumpad. Jag vet inte, både och suger väl i slutändan men det finns inget rätt sätt att krossa någons hjärta på... Men som sagt, (det tåls att säga igen) tiden läker alla sår. Och han kommer hitta en annan tjej som kommer kunna ge honom det du inte kunde.

Men tills dess, ät massa onyttigheter och kolla på sex and the city slaviskt! För det är de som hjälper oss när kärlekslivet inte går som vi tänkt oss...

puss gull

4 kommentarer:

Anonym sa...

D A S H A

T A C K

din blogg är mycket mer än en matblogg ;)

Helt seriöst: Du förstod mig, du tyckte inte jag var en fjant du förstod och även känslan av att man inte vill skada någon som bara älskar en men det blir ju det man gör om man ej älskar lika fint tillbaka och det vill jag inte :)

DU ÄR EN PÄRLA OCH JAG FUNDERAR PÅ ATT SKICKA VÄRLDENS MEST FÄRGSPRAKANDE VACKRA BLOMBUKETT TILL DIG.

Tack människa!!

Anonym sa...

P.S

Min mamma tror att jag vill ha en farlig kille som behandlar mig som skit pga att jag nu gjort slut med den här fina fina människan.

Jävla älskade mamma.

Det vill jag INTE.
Det har jag redan haft en gång så till den milda grad att jag funderar på att åka omkring och plocka in unga brudar i en minibuss och ge dem en käftsmäll för att vakna och inte slänga bort tid av sina liv på AS.

Jag vill ha en underbar man.
Och ett underbart liv.

Var bara tvungen att skriva det så att jag inte börjar tro på mamma och ja... eh.

Anonym sa...

Jag: Det är värst på kvällen då blir jag mörkrädd och vill ringa honom och höra honom säga att allt ordnar sig.

Min kompis: Det är som ett bereonde du måste lära dig leva utan nu.

Dasha Girine sa...

Ja det är som ett beroende! Eller snarare som ens bästa vän gått och dött, för det är så det känns när man gör slut med någon man levt med under en längre tid.. Men du måste hålla dig, no matter what ringa honom, för hans skull!

Han måste få hata dig ett tag för att förstå att du inte älskar honom på det sättet..

Det är klart jag hjälper dig. Jag är ingen hemsk människa. (Även fast jag kanske kan framstå som det ibland..)

KRAM!