tisdag 23 september 2008

Ta fram din mobil och bläddra igenom din inkorg. Stanna när du har räknat till tio och skriv första meningen i sms:et. Gör likadant på varje fråga.
(Jätte töntigt, jag vet. Men det är natt och jag är vaken.)


1.Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
(Efter som jag inte har en pojkvän så är det svårt men bläddrar på ändå;)
''Jeppe = stor stekare''

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
''Säg en tid i veckan vi kan träffas så får vi ta det då''

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
''Angalis. Frukost? Stänger 10.''

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
''Fan jag är så jävla liggsugen! Har du ingen snygg brud du kan skicka över?''

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
''Ååå kvinna! Vad nu då?''

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
''Ja! Fast jag snea på ditt inlägg om vitlök på Vapiano.''

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
''Va inte arg. Ingen av oss kommer säga något iaf.''

8.Vad vill du höra mest av allt?
''Men nu skäms jag''

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
''NÄ?!!!! DU SKÄMTAR??!!!!!''

10. Din romantiska replik?
''För sent. Var sjukt tråkigt och maten var bara DD''

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
''Matbloggarn... Har du nå middags tips?''

Inga kommentarer: