lördag 20 september 2008



Detta inlägg är enbart för er tjejer.

Hade precis ett väldigt hemligt samtal med min tjejkompis. Om en filmkväll. Om jag frågar er om ni vill kolla på film. Vad tänker ni då?

Först tänker ni väl någon schysst rulle.
Sen kanske popcorn, chips, dipp, läsk, godis etc.

Men om jag omformulerar fråga då.
Ska vi kolla på film?

(Förhoppningsvis tänker ni fortfarande samma sak som innan.)

Men om jag ställer denna fråga och är kille så tänker ni väl något helt annat?
För om en kille frågar er om ni vill titta på film med honom menar han inte att han inte har några kompisar och tänkte att du kanske kan bli hans nästa självfriende. Tittapåfilm är det nya ''ska vi ha lite löst sex utan några förbindelser''.

Om ni sen ändå åker dit, sover där och sen på morgonen är så kåta att ni inte längre kan hålla trosorna på plats får ni skylla er själva när ungdomsmottagningen ringer er någon månad senare och informerar att han som ni trodde var mannen i ert liv precis gett er klamydia.




Knulla, ha sex, tittapåfilm same same.

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag gillar inte din anklagande blick.

Dix. sa...

kondom kan man ju använda om man känner för det, så blir det inge klamydia minsann.

Anonym sa...

Det är sant sant sant sant.