måndag 22 september 2008

Jag skrev ett inlägg, som jag tyckte var pretty kul. Men kände att personerna i frågan kanske, (väldigt kanske) inte skulle gilla det. Så jag ringde och rådfrågade Becca. Hon tyckte för det första inte ens att inlägget var kul så då tog jag bort det...

Så tyvärr mina vänner. Idag hade jag tydligen inget kul att leverera.

Inte haft något på flera dagar om jag tänker efter...

Men det är bara för att jag inte känt mig kulig sen i fredags. Fyfan vad kulig jag var i fredags! Men sen dödade han det kuliga i mig.
Och vi är tillbaka där vi var för någon vecka sedan.
Men fan vad kulig jag var i fredags. Bara sprutade kuligheter ur mig. Det måste jag leva på i några dagar till.







Här bjuder jag på en ca 5 år gammal bild på mig och Jessan. Sitter vid mammas dator, vilket är min gamla dator så detta är vad som finns att erbjuda.
puss gull
man skulle även kunna byta ut ordet kulig mot lycklig, om man vill.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mycket hett måste jag erkänna. Extremt hett faktiskt.

Puss gull / Karin

Dasha Girine sa...

hehe, jezz väckte mig med ett sms. Jag måste rätta er, tydligen FYRA år sen bilden togs ;p