torsdag 25 september 2008


Blev Mc till middag. Jag kände mig ganska disträ så det blev någon hamburgare som hette NY. Helt okej, men inget slår bigmac.


Har ni någonsin tänkt på hur det skulle vara att byta kön för några dagar? Det är klart ni har, det har väl alla. Men jag tror verkligen världen skulle se helt annorlunda ut om alla böt kön i en vecka.

Männen skulle förstå oss. De skulle lägga märke till vår nya frisyr vi fixat till bara för dem. Och vi skulle förstå oss på deras radar.

Jag skulle ge allt för att förstå mig på deras radar. Ja, nu undrar ni väl vad jag menar med radar och jag kan inte säga något mer än deras känsla för (här fastnade jag och skrev och ändrade texten flera ggr men kom inte fram till något som förklarar de jag tänkte på) så det får bara vara som det är. Deras dåliga känsla helt enkelt.

Så får det stå helt enkelt. Väldigt förvirrande inlägg kanske men det är så jag känner denna torsdags kväll.

Men men, vad är en bal på slottet...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det heter för fan BYTTE/BYTT/BYTA och inte BÖT.

/Stekaren

Dasha Girine sa...

Äh, detaljer i livet..