måndag 15 september 2008

God morgon. Jag gick och la mig runt 03 någongång. Innan dess fyllekäkade jag nachos med dipp (ensam) och beklagade mig för en nykter Johan i telefon när jag hör någon säga:

-''Du har väl inte glömt att fota till bloggen..?''

Just det. Det är ju en jävla bloggkryssning vi är på. Alla har uberkoll. Jag brukar skita i att lägga upp mitt fyllekäk för att stilla dagenefter ångesten. Men salsan var svin god. Där fick jag med det också.

Vi blev väckte 10 imorse av att frukost vagnen rullade in på våran svit. Men min mobil har inte lika bra mottagning som datorn så jag kan inte lägga upp bilder. Men det kommer..

Nu är det brunch!
puss gull

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vart fan eru nurå bruden ?!
inte akuten igen hoppas jag :(

Anonym sa...

uppdatera baby!

Dasha Girine sa...

Jaaa. jaa. Jag är fasktikst här. Ska uppdatera nu!