lördag 27 september 2008


Blev en favorit i repris till middag. Men man lever bara en gång och jag gillar pizza.

Eftersom konserten är i fryshuset så stannade vi och åt i gullmarsplan. Någon pizzeria som försökte vara fin med bordservering. Men vi fick knappt bord! Det var tydligen fullbokat!

Dagens hetaste tips följer här: Om ni av någon anledning planerar att vara i gullmarsplan en lördag så ring och boka bord i förväg! För pizzan var ganska god faktiskt.
(Kommer inte ihåg vad stället heter för antar att det inte spelar någon roll, men om någon verkligen vill veta så skriv en kommentar så ska jag ta reda på det.)

Betyg;
DDDD

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag VILL veta vill vill vill

Dasha Girine sa...

Vad för något? :)

Anonym sa...

(Kommer inte ihåg vad stället heter för antar att det inte spelar någon roll, men om någon verkligen vill veta så skriv en kommentar så ska jag ta reda på det.)

b l o g g p ä r l a n

D a s h a

jag tänkte sätta dig i lite jobb för att se om du håller vad du lovar :)