lördag 12 september 2009

THISNIGHT

Ja hej igen. Några som undrade vad jag gjorde vaken klockan nio i morse. Faktum är att jag inte kan sova när jag är bakfull. Jag vaknar supertidigt, måste då upp och aktivera mig såsom i äta och kanske ta en promenad i solen. Sen kan jag somna om med ro i kroppen. Vilket jag kommer göra nu. Men först ska ni få se på lite go-bitar från natten som har gått. (Samtliga bilder är som vanligt brutalt stulna från stureplan.se)




Jag och Darwin&Backwall-David


Boudal behöver väl ingen större presentation men Matte Kalleryd vet jag inte om jag har haft med här förut? Han jobbar också på Amba.


Sen kom mina gamla vapendragare. Och Erik sa något så fint till mig igår. Han sa att han aldrig trodde att han skulle sakna mig så mycket på Laroy som han faktiskt gör. Då vart jag glad och bjöd honom på en drink. Eller två.


Sen åkte jag rulltrappan upp till Whiteroom där sprang jag på den här lilla gullisen. Hon är tydligen hemma i sthlm igen! Stephanie Strauch.

Inga kommentarer: