söndag 6 september 2009

SOONTOBEQUEEN

Min natt i bilder (de två första är från stureplan.se):


Margret och hennes kompis Johan var förbi en sväng.


Linn och jag hade lika ont i fötterna när klockan började bli mycket så vi satt och såg dryga ut med fötterna på bordet ett tag. (Förövrigt har jag tappat min fotomin igen. Blir bara fel hur jag än gör. Säg till om ni hittar den är ni gulliga.)

Nu ska jag berätta en sak för er om Martling som jag inte tror många av er vet. Han är nämligen väldigt musikalisk! Han gick faktiskt i en musikklass. Så igår tvingade jag honom att sjunga den här låten på Amba. Jag borde supa ner honom oftare.

Sen pinnade vi iväg till White där jag hittade Johan med en 15L. Väldigt oklart scenario så jag tog ett glas och åkte hem.

Väl hemma tog jag denna bild och skickade till två personer;
Till Johan: Mina fötter dör. Jag är alltså hemma. Hoppas du kommer hem OKEJ. Love you. Puss
Till Boudal: Godnatt

1 kommentar:

Johan sa...

Haha hahaha