söndag 13 september 2009

SLEEPWITHME

Brukar ni bakisflumma? Jag kan gå helt bananaz när jag är bakfull. Tappar allt och bara skrattar och gör så dumma saker. Hehe, men det är ju roligt att skratta. När jag var med Michaela igår skämde jag ut henne lite genom att knyta min tröja runt midjan. Så där som bara italienare gör! Sen ropade jag att det var moderedaktören från nöööjesguiden häääär. ''Jaaaa, det ÄR hon!''. Sån bakishumor har jag. Vad gör ni när ni är bakfulla? Nu ska jag åka ut till min mammi på söndagsmiddag. Jag är sugen på att baka en västerbottenpaj. Vad tror ni om det?

Den här låten dansar jag till just nu när jag packar min lilla väska.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Dasha! Den där videon du hade gjort med jeppe, johan mfl. Gillar den låten sjukt mkt. Vet du vad den kan heta?

Dasha Girine sa...

NÄ tyvärr. Ingen aning :/