söndag 6 september 2009

PLAYME


Läste precis en kommentar där någon skrev "blogga, jag har tråkigt". Och sånt gör mig så himla taggad på två olika sätt ska ni veta! För det första för att ni KOMMENTERAR. Det är alltid roligt att få svar från er. För ibland känns det som om jag talar med en kall vägg. Sen att ni skriver vad ni vill att jag ska skriva om. Det tilltalar mig ännu mer. Så nu bloggar jag. Vad gör jag då? Jo jag ligger på min karls bröst och vilar till hans PS-spelande. Och nej, det är inte tråkigt. Det är perfekt. På söndagar vill jag nämligen inte göra något alls. Helst av allt inte ens lämna sängen. Men det måste jag för P. "Får inte slappa ihop för mycket" säger han och håller upp badrocken.

Vad ska ni äta för söndagsmiddag? Jag är jättesugen på tacos. Undra om jag kan övertala P till det. Ja, när det kommer till mat är det jag som är Hitler.


Just det. ANNA var är du? Din telefon är avstängd. Gör dig hörd lilla vän.

6 kommentarer:

Anonym sa...

potatisgratäng med rostas i ugn och hemma gjorde rödvin/pepparsås :)

Anonym sa...

jag är här och läser. men måste tala om att jag tycker det är lite trisst att du inte bloggar så mycket på söndagarna. förresten. va tycker du om svensk film?

Anonym sa...

Dagens låt: Lasse Berghagen - Teddybjörnen Fredriksson

Madeleine sa...

Hej rolig blogg du har! :D

Anonym sa...

hahahha dasha baby. jag dog när jag läste detta. det är min söndag i ett nötskal! Det hade kunnat v mej du skrivit om!/Siri

Dasha Girine sa...

SIRI. Ha ha men det är bara för att vi är krogmänniskor :p