tisdag 15 september 2009

ROASTPÅBERNS

Ida Silen skriver: ''Och det är så vidrigt. Så fruktansvärt elakt och hemskt att jag inte ens klarar av att lyssna klart på det utan att blunda och vända bort ansiktet för att slippa se hur ont det faktiskt gör i henne. Jag har en rå humor men det här är fan för mycket.''

Parisa skriver: ''Alltså min haka är fortfarande på marken. Saliv bara rinner ut hejdlöst och jag kan inte plocka upp den. Vidrigt var ordet.''

Jag tycker detta dessa tjejer lever i stenåldern. Ha. Jag tycker det var skit kul. Jag älskade det. Jag var där live för några månader sen när de spelade in. Älskade det lika mycket då.

Ni ska veta att det är en ÄRA att bli roastad. I USA är det jättestort. Det är bara de allra största stjärnorna som blir tillfrågade att bli rostade. Det är en ära att bli tillfrågad i usa (känner för attupprepa det), men sen visade det sig att som vanligt i torra Sverige är det ''hårt'', ''vidrigt'' och ''för mycket''. Jag tycker det var jätteroligt!

Avgör själva!

8 kommentarer:

Tessan sa...

Calles blåsning, så JÄVLA bra. Cred till dig ;)

she's a dudette sa...

Jag tycker det är UNDERBART!

Parisa sa...

Jag kan skämta om det mesta.

Det jag reagerade mest på var antagligen misshandeln. Mådde RIKTIGT dåligt.

Dasha Girine sa...

Men hon har ju ställt upp. Hon visste att de skulle ta upp det, sen hade hon ett svar på allting. Sett det?

Parisa sa...

Har inte sett! Kommer nog inte göra det heller men du har rätt i att om man ställer upp SKA man ta skit.

annika sa...

hon vet ju precis vad hon ger sig in på så inte synd om henne alls! bara jävligt skoj för oss andra=) hahahhahaha

Anonym sa...

Den svenska roasten har blivit bättre, men det är en bit kvar till de riktigt höga nivåerna:

http://www.youtube.com/watch?v=jNOnwWGxeEs&feature=related

Ida Silén sa...

Instämmer med Parisa, jag har ingenting emot rå humor. Men vissa saker skämtar man inte om.