onsdag 9 september 2009

NEVERSTOPTRYING


Idag efter jobbet åkte jag på ett hemligt möte jag inte kan berätta, nääääääääääääääääääää.


Inte vill jag att ni ska börja störa er på mig. Jag skojade bara. Jag tog bara en fika med lilla Anna. Vi pratade om livet. Om att inte arbeta ihjäl sig. Och om att slita för att komma någonvart. Och att vilja framförallt. Vill man något riktigt mycket tror jag på att man kommer uppnå det. Förr eller senare. Så ge inte upp era drömmar! Plötsligt så händer det!

4 kommentarer:

Jonna sa...

Jag älskar dig och din humor. Var bara tvungen att säga det, ha en bra kväll!

Anonym sa...

Du måste se den här videon om du inte redan sett den. Tjej dumpar kille på radio, HON blir ägd HAHA :)

http://www.youtube.com/watch?v=Pn4oJxa7Ivk

Dasha Girine sa...

JAG VEEET. redan hört. Jätterolig. Slutar ju med att han tycker det är skönt att hon ville göra slut för han ville inte ens ha henne! HA.

Dasha Girine sa...

J: TACK. hehe