tisdag 1 september 2009

MYYEAR2009

Herreguuuuuud vilka minnen. Jag vet inte om jag ska gråta eller skratta.



Om ni undrar varför jag inte hört av mig på hela dagen är så det för att jag har jobbat. Först på Metronome 09 - 17. Sen på möte med Amba-gänget. Sen på möte med big boss Elin. Sen på kundmöte. Sen gick jag inne på ICA i tusen år och pratade jobb i telefonen så jag inte kunde koncentrera mig på vad jag skulle ha.

Förlåt om jag skryter. Jag är nämligen överlycklig över att ha massa jobb. Att ha massor att göra. Det är slitsamt. Det är det. Men det är så värt alla krafter jag har. Allt jag gör just nu är jätteroligt. Sen fick jag ett mail idag om en annan sak... Iiiiiiiiiiiiih. Borde inte säga något egentligen men jag vart jätteglad och lovar att återkomma fredag kväll om detaljer om allt går som jag vill. Annars så kommer jag skämmas som nämnt det för er.

Men i vilket fall. Jag vet att jag har sagt det till mina vänner, men minns inte om jag har skrivit det här. Om jag har så ber jag om ursäkt över att jag upprepar mig. Men ni vet på nyår, när alla alltid säger;
- ''Detta kommer bli mitt år!''

Men jag kan säga detta och verkligen mena det;
Detta ÄR mitt år.

Det händer så mycket just nu. Och ni får vara med från början.
Spännande va?!
JAG VET!
Nu måste jag fortsätta att *host* köpa musik på internet så vi kan leverera imorgon.

Inga kommentarer: