tisdag 15 september 2009

SAYHELLOWAVEGODBYE

Jag vet att min blogg innehåller mycket youtube klipp nuförtiden. Men ibland blir det så. Men det här måste ni se, jag började precis stört böla till detta. Det är så fint. Det känns så äkta. Så rent. Så gjort. Usch vad jag har ont i magen just nu. Godnatt hörrni. Hoppas ni har någon där hemma som håller sängen varm när ni kryper ner där inatt. Hoppas ni har människor i ert liv som tycker om er. Glöm inte att omge er med människor som gör er glada. Människor som ni vill ha i ert liv. Gör er av med dem som drar musten ur er. Det är inte värt några tårar...


5 kommentarer:

Johan sa...

Nej men absolut. Tack nu känner man sig ju inte ett dugg ensam när man ska gå och lägga sig.

Anonym sa...

tittade på Heroes igår och kom på att du är ju ganska lik hon den där Hayden eller vad hon heter. tänkt på det??

Michaela sa...

Men Dasha WHYYY. Man kan väl åtminstone få spendera morgonen utan ensamhet. Fy!

Dasha Girine sa...

Anonym:

jag har hört det förut. vettafn om jag tycker det själv? kanske på bild dock!

Johan och Michaela: he he he hehe

Anonym sa...

aaaaaawwwwwwww <3