tisdag 15 september 2009

RIDEIT

Här ska ni få träffa en jättemysig liten kille på fem år. Han kallas för LG men heter egentligen Lilla Gubben. Becca är medryttare på denna häst. Hon rider honom varje måndag och igår fick jag äran att följa med och provrida lite. När jag var liten var jag en riktig hästtjej. Sen kom det massa andra saker iväg. (Som killar, kompisar och pyjamaspartyn.) Så jag la av. Men jag har ridit lite till och från efter det. Dock var det ca 4 år sen sist. Men det gick galant! Sen var LG väldigt snäll mot mig också. Det ska inte glömmas! Här har ni några bilder.

4 kommentarer:

johanna sa...

härligt det ser ut!

Åsa sa...

Inte lite avundsjuk.. Hoppas du hade kul ;) Tänkte fråga vad det står på din keps på din pizzaprofilbild :P

Anonym sa...

Efter att min vän visade mig den mest groteska hästvideon häromdagen så undrar jag om jag någonsin kommer att kunna se en häst utan att tänka på den..

Dasha Girine sa...

Åsa: Det står;
ALL U NEED IS VIPROOM. Det är JOnas lichters keps. Han har en svenskfest i st tropez varje sommar som är på en nattklubb som heter VIPROOM. (Tror jag.)


Anonym: VAAAAD för video? :O