tisdag 1 september 2009

SUPERDIET

Jag är en dåligdåligdålig människa. Jag vet. Påpeka det gärna ni också.
Men Calle är otroligt rädd för Svinis. Så han gav mig iden på min nya diet.

''Man får inte äta det man tagit på''- heter den.

Så jag var tvungen att lämna en del av burgaren, och nästan halva pommesarna.



Förövrigt åt jag nya Summer Chicken Bacon Melt. Usch fy och blä säger jag bara. Det var för mycket bröd, torr och helt enkelt inge god alls.

Betyg;
DD-







Sen var jag så sugen på en bulle så vi stannade till på Valhalla bageriet som ligger i slutet på Vallhallavägen och köpte kardemumma bullar med kaffe och te. De här bullarna är goda. Säg det högt framför er. SÅ goda. _SÅ_ goda. Om ni har vägarna förbi Valhalla bageriet måste ni springa in och smaka.



Betyg;
DDDDD

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gottigt. det var du väll ändå värd!

Anonym sa...

Och shakesen då Dasha..?

Dasha Girine sa...

jag ska. kände mig nere med mens och skit så behövde krydda tillvaran lite.