lördag 5 september 2009

IFAWASARICHGIRL - LA LA LA

Jahapp. Jahapp. Jahapp.

Undra vad jag ska berätta för er ikväll. Om jag vore en modeblogg skulle jag berätta att jag fick ett par skor av min karl idag. Från topshop. De är skyhöga, och en dröm. Perfektion i skoväg. Om jag vore en fjortisblogg skulle jag skriva om hur mycket sprit jag skulle dricka ikväll, och kanske namedroppa vart jag skulle dricka det. Amba förståss. Om jag vore en Schulmanblogg skulle jag hänga ut någon som jag stör mig på och skriva något riktigt elakt. Men så häftig är jag inte än. Så jag är bara mig själv istället och berättar för er att jag nu ska laga middag till tre hungriga karlar som sitter och spelar FIFA i rummet bredvid. Det blir förrätt på förrätt. Smörstekt bröd med skagentoast. Och smörstektbröd med kantareller i grädde. Och lite schalottenlök på det.

Klart slut.

Inga kommentarer: