fredag 14 november 2008


Sitter på tunnelbanan och pratar i telefon med Hibbsen:

Dasha: Men åh! Upptäckte precis att det är ett hål i min tröja jag har på mig...
Anna: Tänk på barnen i afrika!
Dasha: (Snopen) Lägg av...
Anna: Nu måste jag kolla på idol.
Dasha: Åh. jag orkar inte.
Anna: Hejdå.




Jag tappade den roliga tråden. (Jag är ändå bakfull, bjud på det...) Det här inlägget var roligare i mitt huvud än i bloggen. Men hörrni, skulle ni vilja ha "dagens outfit" av mig? Läste någonstans att mer än hälften av alla bloggar har dagens outfit så ni kanske önskar er det av mig?

Make a statement!

2 kommentarer:

Lax & Lindqvist sa...

Om du börjar med dagens outfit så slutar både jag och laxen läsa din blogg. Det är det absolut nördigaste som finns! Förutom att blogga då. HEEEEEHEEEEE

Anonym sa...

det skulle vara roligt men du får absolut inte byta bort de mot något annat så du glömmer allt annat du skriver om.