onsdag 26 november 2008



God kväll. Efter att sovit slash snorat bort x-antal dygn så är jag på fötter igen. Dock piper jag fortfarande lite till mamma så jag får lagad mat på sängen. (Bara jag som ääääääääälskar det?)

Men till en chockerande nyhet. Jag vägde mig precis. Jag var helt övertygad om att jag skulle gått upp minst 2 kilo av min vistelse här. Mamma har nämligen en svaghet för choklad och vitt bröd. Så det är vad min kost har bestått av här. När jag vaknade inatt runt 04 gick jag upp och lagade makaroner och ost. Bara sådär - ''pip... snörvel.. Jag är ju sjuk... snörvel.. Buhu.. pip... pip.. pip...'' - då får man. Men ivilket fall;

CHOCKING!

Jag har gått ner 2 kilo? (Hur många blir irriterade och känner att de hatar mig just i detta ögonblick?) Personligen är jag förvånad. Glad, men förvånad.

Så det blev ingen fralla med extra ost till frukost (ja, jag gick upp nyss.. ''Skäms dasha'', jag vet.) utan en hälsosam omelett med champinjoner och sparris.

Det går bra nu.



Betyg;
DDD+