måndag 10 november 2008

Ä n t l i g e n är jag färdig med min lägenhet! (Badrummet är dock fortfarande katastrof men det projektet ligger på is tills vidare..) Sen fattas några mindre justeringar, så som ljus vid svarta spegeln, krukor till mina fina Orchideer, guldfiskar till röret vid elefanterna, en betydligt större säng, två tvapparater, två dvd, en svart kista som ska stå vid sängen and so an... Men det kommer! Såhär ser det ut sålänge;


HemmaHos reportage - Dasha den Store:


















11 kommentarer:

*Ginastar* sa...

De blir verkligen kanon söta!! Men tycker du ska tänka om när de gäller de rosa... Man ska omge sig av rosa,rosa,rosa!! Mer rosa!! Jag ska köpa lite fina grejer till dig & allt kommer vara väldigt rosa,så prova säga nej då:) Så ta tillbaka de rosa fråskinnet som du gav till mami,du kommer ångra dig annars! PUSS & ses till helgen!

Anonym sa...

hej!
läser alltid din blogg för du verkar vara precis lika härligt skadad som mig. (Beror nog till stor del på våra AW och shots). Tyckte du hade grymt skön stil hemma. Var har du köpt dina klädhängare, vill ha. GE MIG. typ nu.
/Elsa

Anonym sa...

Porrigt

Anonym sa...

Hej sötis! Var har du köpt den fina lampan som hänger i sovrummet?

//Tessan

Anonym sa...

om du tr bort gardinerna skulle det bli finare:) eller köpa nåra andra;)

Anonym sa...

du är alldeles alleldes underbar du :)

Anonym sa...

80-talet ringde och ville ha tillbaka sin sofflampa =)

Anonym sa...

va mysigt du har det! får man fråga i vilken del av stan du bor i? :) / sofia

Dezirée sa...

haha dasha hur kommer det sig att du har två tecken i sängen när du e singel ;)

Dasha Girine sa...

Hahah. Deziree:
För ATT jag började ha det när jag fick min första pojkvän typ 17 år sen när vi gjorde slut så kändes sängen så himla tom när jag skulle sova ensam. Så jag började sova med två täcken och sen har jag bara fortsatt. Men jag är singel ;p

Gina; Ja, jo jag ska nog ah lite rosa ändå. Ångrat mig igen. hehe..

Elsa; Min klädhängare är från HÅLL I DIG - taa taa IKEA. Hehe, otroligt flashigt. :p

Anonym: Min sovrumslampa är från en inredningsaffär som ligger någonstans på odengatan men de hade bara den, tyvärr..

Sofia; Jag bor på kungsholmen!

Lax & Lindqvist sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.