torsdag 13 november 2008




Ååååååååååååååååååh. Max (bild här ovan) är sötast i stan. Skickade denna bild (bild nedan) på msn till mig med motivering ''jag hade tråkigt''. Med översättning betyder att han tyckte min var slarvig och ful. Men jag har ingen mus till min dator, och den fula fyrkanten (ingen aning om vad den heter) som man använder som mus är sämst på min laptop. Så det blev väldigt svårt att klippa till bilderna i photoshop. Men jag ska göra ett helhjärtat försök när jag köpt en mus. Nästa vecka någon gång..




Vad tycker ni? Är hans finare än min?

7 kommentarer:

Anonym sa...

dasha. ärligt. din är hideous.. okej. min är också asful men come on. klart hans är snyggare än din :P

/ pat.

Anonym sa...

När det kommer till estitik vinner du inga poäng. När det däremot kommer till personlighet scorar du!

Your choice.

Dasha Girine sa...

:(

Ida Silén sa...

Snyggt!

Anonym sa...

haha, din är charmig hjärtat. men fin... nja.

Anonym sa...

den här är finare!

Anonym sa...

Under Start => Kontrollpanelen => Mus borde du ha en flik där du kan justera känsligheten på din touchpad så blir den lite lättare att använda.

Banner med färgbilder vinner alltid!