torsdag 13 november 2008

Jahapp. Så sprang jag på Viktor BK Laroy idag. Han kläcker ur sig att min blogg inte är lika rolig sen jag börja äta nyttigt.

Men vafan.

Jag har ju slutat röka, vet ni hur mycke man går upp i vikt då? Om det bara handlade om '' live hard - die young'' så skulle jag aldrig äta något grönt i hela mitt liv. Men det är inte så enkelt, om jag skulle fortsätta som jag gjorde innan sommaren skulle jag bara bli fet. Inte dö. Utan bara bli fet. Och man måste sätta stopp innan det är försent.

Men Viktor gav mig prestations ångest (SÅKLART) så här har du ett bildspel där jag njuter så mycket som jag inte gjort på väldigt länge!

Mcdonalds 4-ever.









GODNATT!

4 kommentarer:

Anonym sa...

yeey, much better!

Anonym sa...

Vad jobbar du som?

Dasha Girine sa...

Jag jobbar som servitris på nattklubben Laroy!

Lax & Lindqvist sa...

Tack för det bildspelet nu när jag går på naturdiet. Blir inte alls hungrig.