onsdag 19 november 2008

Jahapp, annars då? Vad gör ni en onsdag som denna? Jag har träffat Molly och Babyn. Vi fikade och sen har vi gått runt i affärer...






Sen träffade jag på en annan vän som önskar sig vara anonym. Han berättade om en ny drog som är laglig i Norge, England, osv sen är den laglig att ha i sig. Det enda (''det enda'', hehe) som är olagligt är att sälja den. Den heter Melanotan 2, och ska tydligen göra dig brun, smal och kåt. Ja, hur underbart låter inte det? Vem vill inte vara brun, smal och kåt? Dock måste man injicera den med hjälp av en spruta. Han visade mig även nålen och sa ''titta, den är jätte liten. Bara sticker till lite''. BAAAAAAAH. Jag tyckte den såg enorm ut.. Och ge sig själv en spruta? Jag vettefan. Ni kan läsa mer om denna Barbiedrog här.

10 kommentarer:

Anonym sa...

men gud

Dasha Girine sa...

JAG VET!

Anonym sa...

är det sant ?

/men gud

Anonym sa...

jag har testat den.
visst blir man brun men tom läpparna blir bruna o det gillade jag INTE! när jag va som brunast innan jag la av såg jag ut som på denna bilden
http://annikaokenzo.blogg.se/2008/may/singstar.html#comment

att ta sprutorna va absolut ingen fara alls. gjorde knappt ont o efter en vecka hade man vant sig.

ska du testa?

Kram Annika

Dasha Girine sa...

aha.. intressant. jag skulle vilja testa men jag vågar helt ärligt inte. jag har så fruktansvärt låg smärtgräns så jag skulle nog inte klara att ta sprutorna :p Men kåt då? Kände du någon skillnad på det? KRAM

Anonym sa...

Må ta droger for att bli kåt. Jag runkar 10 gonger om dan.

*Ginastar* sa...

Dasha!! Kör lite brun utan sol så är du allt de där jö!! Smal,brun & kåt!! ;) Puss love!

Skit i den där jäkla Bariegrejen!

Dasha Girine sa...

hehe. du är allt snäll du gina :p

Anonym sa...

ja man blev väl lite kåtare men inte så man gick o va frustrerad hela tiden=) haha.. sprutorna känns inte.. nålen e så liten o du tar den i magen eller om man inte har så myk fett kan man ta dem i sidan. i "lovehandeln" ;) fast jag tyckte inte det va värt det. när färgen gick ur blev man lite grådassig tyckte jag. det kan du se på bilder på min blogg. gick ner jävligt myk i vikt vilket va skitbra men du är ju redan smal så det behöver inte du!=)

Anonym sa...

http://en.wikipedia.org/wiki/Melanotan

"as of 2008 no melanotan I or II based compound has been approved for use by any governmental drug regulatory bodies outside of clinical trials. Unlicensed and untested melanotan products are sold through the Internet however, regulatory bodies have warned consumers they may be unsafe and ineffective."