fredag 28 november 2008


Nej jag ska nog inte lägga ner er än. Ni är ju mina vänner, vänner. Men när jag låg och var sjuk fick jag min mobilräkning, där internet avgiften var på 731 kr. Förstår ni vad det betyder? Ni kostar mig lite mindre än vad de glittriga skorna (jag hittade på Topshop förra veckan) kostar! Då tappar man lusten en smula.. Men sen ringde jag en vän på 3 och han fixade så jag kan surfa slash blogga hur mycke som helst från mobilen för ynkliga 100 kr i månaden. Så here i am. (Tack Linkan!)

Sen sa Jeppe i telefon precis att jag har ca 600-800 besökare per dag, och då kan jag inte sluta.. Inte idag. Inte än.

Här är en bild på (nästan) alla mina killar när de spelar CS. Det spelet har tagit mina vänner ifrån mig. Jag hatar det. Innan umgicks vi dagligen, nu sitter de där VARJE DAG. Och jag överdriver inte, VARJE DAG SITTER DE DÄR. Ibland på nätterna tom, det kallas "natt gibb". Sen har de lärt känna Världsmästaren i CS också. Johan har tagit honom till stureplan där Erik nu har tagit honom under sina vingar. Kan tänka mig att innan det kortet togs sa Erik något i stil med: "Jag ska lära dig allt jag kan, här. Om du lär mig ;)" (Bild inlägget efter.)



Ps.
Just det, jag funderar på att köra en vit vecka. Intressant va...

8 kommentarer:

Anonym sa...

hahhahaha älskar att Johan spelar cs i linne!!

Anonym sa...

Haha... "vit vecka".. vad är meningen med det, helt ärligt? Ger ju inte något.

Anonym sa...

hur får man reda på hur många besökare man har ?

Anonym sa...

hahaha. tack då. jag som trodde jag skulle få skit här nu. trodde jag skulle få lämna stan.

Anonym sa...

Sluta inte blogga, du lyckas vara rolig och personlig (utan att fläka dig) på ett bra sätt som få andra klarar!

Dasha Girine sa...

Jag ska fundera..

Anonym sa...

Sluta snåla in på bloggandet och internet räkningar. Borde lägga ner och gå till Privé istället varannan dag som man har sett på bild att Du gör...

Dasha Girine sa...

hehe, ska göra mitt bästa kompis!