tisdag 18 november 2008

Egenlagad middag på Retro:


Dasha: Vet du något som skulle göra mig förbannad? Om jag hade jätte mycke makaroner kvar men bara en köttbulle och du skulle knycka den. Bara sträcka fram handen och stoppa den i munnen så fort att jag inte ens hinner säga ''Fisherman''.
Johan: (Som precis hämtat portion nummer två) Allvarligt?
Dasha: Jag skulle kunna säga upp bekantskapen. Bara ''hej då Johan'' Poff.
Johan: Vet du hur gullig jag är?
Dasha: Du är ett matvrak.
Johan: Jag tog bara hälften av de som va kvar nu. Jag lämnade till dig!
Dasha: LÄGG AV! (Springer in i köket och hittar två stackare där inne. Balanserar ut dem på en sked - krockar med Johan och tappar en.)
Dasha: Men ÅÅÅÅÅÅÅÅH!! HÄLFTEN AV DOM SOM ÄR KVAR VAR TVÅÅÅÅÅÅÅ.
Johan: De var faktikst fyra när jag lämnade dem!
Dasha: Aja, tanken var väl fin. Vi kan fortsätta vara kompisar, kompis.
Johan: Jävla kock.



Betyg på mat:
DDD+


Betyg på kompis;
DDDDD+



Inga kommentarer: