måndag 24 november 2008


Eftersom att jag är hemma hos mamma och är sjuk så får jag mat på sängen. Har helatiden trott att jag har haft feber, men skenet bedrar. Tog precis tempen och har tydligen 35.2. Alltså är bokstavligen helt sänkt.

Och med tanke på att jag (och Hibbs men hon är utomlands så det räknas inte) är den enda som inte tagit en bild på snön och skrivit något töntigt om den så väger jag upp med massa VITT BRÖD istället. Detta är min tredje fralla idag.


Ni vet vad som kommer nu:


Imorn. Ja, imorn ska jag bli smal. Då jävlar.

Åh... Beach 09.


Ps. Jag har ingen svanktatuering men en riktig navelpiercing. Jag skulle egentligen kunnat tagit ut den förlängesen men det har bara aldrig blivit av. Har haft den sen jag var femton. Vad tycker ni, är det kanske på tiden att ta ut den?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

jaaaaaa!!!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

ut m den!