tisdag 18 november 2008

Dasha: Vet du? Jag tänkte trycka upp t-shirtar där det står "TEAM GYNNING" på.
Johan: Va?
Dasha: Ja, jag tänkte att du skulle vilja ha en. Du vet.. hela Kleerup/Gynning/Rosing grejen.
Johan: Du kan trycka en "TEAM JAG KUNDE INTE BRY MIG MINDRE" till mig så kan vi göra stan på torsdag.
Dasha: Hepp.. Tänkte det skulle vara kul. Och sen ''dondasha.blogspot.com'' på ryggen, såklart.


Johan: Jag fattar verkligen inte grejen med den där Kleerup.
Dasha (mimar): S t o r s n o p p .
Johan: Inte fan får jag ligga med Gynning för det.

7 kommentarer:

she's a dudette sa...

tryck upp team patricia och din blogg adress på ryggen så sportar jag den.

Anonym sa...

jag älskar dig, jag älskar din blogg, och det är nästan så att jag skulle byta ut alla mina skor mot johan. Nästan.

Anonym sa...

Börjar nästan tro att du har börjat hata mig dash..
Ringde dig i söndags o alldeles nyss men du svarar inte å ringer inte upp heller GRRR...
Vi vill hänga med dig imorn tänkte jag.. =)

Dasha Girine sa...

Vem är J? :)

Jag kanske kan styra dejt ;p

Anonym sa...

hallå vill folk ligga med stjärnor på hal is programledaren ?

det vill INTE jag

Anonym sa...

haha nja att styra en blinddate via bloggkommentarer känns lite creepy. Får kanske bara pallra mig till laroy och shotta med honom istället :)

Anonym sa...

haha kolla dasha. hon känner mig ju redan!