onsdag 22 oktober 2008


Såhär söta var hundarna igår kväll. Idag hände något jätte konstigt.

Hon Madde som äger Skrutt ringde och sa att de ångrat sig. Att de vill ha tillbaka honom. Och det är självklart att de ska få det. Men anledningen till att de inte kunde ha honom kvar var för att de hade fått en bebis och Skrutt hade känt sig utanför. Sen hade bebisen börjat dra i Skrutt (vilket är väldigt naturligt om man är ca 1år att göra) och Skrutt då morrat åt snorisen. Vilket är ännu mera naturligt!

Jag undrar hur de tänkt nu.. Eller så kanske de bara tror att jag är en fjortis och inte kan ta hand om två hundar.

Synd är det iallafall för Tiara började gilla Skrutt. Jag tror det skulle varit roligt för henne att få en kompis. Kastrerad kompis för att vara exakt.

Nu ska jag piffa mig och åka till staden.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag gillar dig jag gillar din blogg men kommer 4ever tycka det är tråkigt att läsa om hundar vem som än skriver ;)

*Ginastar* sa...

Jag undrar oxå hur dom ska göra nu??

Ska skrutt få en chans till eller ska dom lämna bort bebisen ist? hmmm,kanske du kan ta den ist då? Och sen ångra dig för att bebisen började dra i Tiara. Kolla me dom vett ja! Puss. pssst.tyckte förövrigt att sessan va söt me den dära skrutt.