söndag 12 oktober 2008


Nu är jag bara hemma med Mtv och min 8Ball. Jag har mina djupaste diskutioner med mig själv vid den här tiden på dygnet. Hur är det för er? (Fiskar inte efter kommentarer utan undrar på riktigt!)

Nattens frågor är något i stil med detta;
Föredrar *a* verkligen g******rt***** framför *i*?

*h, **d j** *k**** *i*** ha *o*o****

**r**r ** det ** s**** att **ss* någon man e**n****en skulle **nn* tänka *** något m*d?

Hur komplicerat ****** är **** detta?

Egentligen tänker jag på mycket mer. Men jag orkar inte engagera mig mer. Lång och händelserik dag imorn!

5 kommentarer:

Anonym sa...

*Diskussioner

Gick du verkligen på dina svensklektioner?

Anonym sa...

daaash var e du vakna vakna

Anonym sa...

vart köper man en sånn där kula?

Anonym sa...

8ball, vill verkligen ha en sånn, vart har du fått tag på din? =)

Dasha Girine sa...

Finns på teknikmagasinet!