måndag 20 oktober 2008

Först tänkte jag lägga in ett youtubeklipp med låten Cher - If i could turn back time men sen hände något och jag kände att det var för deprimerande! Jag och min vän (du vet vem du är och varför jag inte skriver ut ditt namn) har pratat löst om att gå ut på torsdag och det bara slog mig:

Fan vad jag ska gå ut på torsdag. Det ska bli en sån helkväll. Inte för att det är löning efter midnatt, för alla vet att min lön som består av ca 70 timmar i månaden inte är mycket att hurra för, utan bara för att jag förtjänar det. Visst _ _ _ _ _? Jag godtar inga ''jag är trött''-fasoner. Trött och tråkig kan du vara när du blir gammal. Tacka gudarna för att du inte är det än. (Även fast du kör med det ibland och tror att du kommer undan!)

Såhär förbereder jag mig;






Vad är en bal Sture?

Inga kommentarer: