söndag 12 oktober 2008


Jag måste erkänna för er att jag syndade lite. Drack en cola till salladen, och tog lite efterrätt från buffen.

Men man måste belöna sig också. Jag kan inte bara banta och banta och banta. Det orkar man inte.

Nu är jag i matkoma men måste hoppa in i duschen och sen börja piffa mig. Massor att göra idag, och ni kommer få följa med!

Betyg;
DDDD+

Just det. Innan jag glömmer. Desseré(säkert jätte fel stavat men jag har faktiskt inte den blekaste om hur du stavas, feel free att rätta mig!) tack för de snälla orden igår... Du gjorde mig jätte glad! Mer än glad. Fan vad du är gulligast i stan!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Dessert :)

Anonym sa...

Hon heter Dezirée. :)

Anonym sa...

HAHA. dasha sötnöt. även om det finns minnesluckor så vet jag att jag mena det jag sa. jag säger inte saker jag inte menar. inte ens på fyllan :) du e urgullig och hoppas du vet det.

Anonym sa...

Dessert jag trodde också Dasha Dessert menade Dessert :-)

PUSS HA EN BRA MÅNDAG EN UNDERBAR VECKA ETT FANTASTISKT LIV!!!