tisdag 21 oktober 2008


Jag kom upp till halv elva och har börjat med tvätten. Duktig tjej dendära Dasha.

Hennes kompis Johan däremot är inte snäll. Vi ska träffas och ha Gossipgirl maraton men tänkte gå ut och gå lite innan.

Såhär ser Johan ut när han GÅR FÖRBI MIG. Jag ger honom en smäll och skriker i sann Dasha anda -HEJ!

Vilket han svarar följande på;
-Vänta, vänta, vänta det är jätte spännande. Måste bara läsa klart kapitlet!

Jag;
-Eh, va?

Johan;
-Ja, bara, bara, bara, en, två, tre, fyra, fem, sex, sju, ÅTTA sidor kvar. Bara åtta. Tar högst tio minuter för mig att läsa det.

Jag;
- ?!!??! *Här leder tystnad men enormt uppspärrade ögon*

Johan efter fem minuter;
- Gud vad du hatar mig nu?

Jag;
- *Fortfarande tystnad*

1 kommentar:

Anonym sa...

Johan gud vad härlig du är vad var det för bok ?