tisdag 21 oktober 2008

Denna var mindre deprimerande än Cher och mer äkta känns det som. För jag är so over him. (Trots att jag tillägnar ett helt inlägg och låt till honom. Men det är sånt här vi tjejer kallar för terapi.) Det som retar mig är några frågor som jag såklart aldrig kommer ställa eller få mer svar på än de jag får av mina vänner.

TackJeppe.TackJohan.TackFreja.TackBecca.TackAnna.TackJosef.TackLinnea.TackMolly.TackJessan Jobbigt om jag skulle ha glömt någon viktig nu men jag är stressad för klockan närmar sig 03 och jag har tvättid kl 12.

För mig är det tidigt.


Det är konstigt hur mycket musik kan få en att känna ibland.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hon sjunger ju sååå falskt !

Anonym sa...

Jag tycker hon sjunger fint. Och låten har väl en innebörd..

Anonym sa...

när jag va 14 gick jag på hennes konsert på hovet. det va tider det... haha

Anonym sa...

snoris