tisdag 14 oktober 2008

1. De 3 senaste köpen jag gjort är nya bestick, kristallkronan och ett fårskinn från island till mamma.
2. Den största kändis jag har nummer till i mobilen är Robinson Jerry.
3. Det senaste jag googlade var en ''macpro.''
4. Mitt absolut sämsta köp någonsin var en skinnkappa för några tusen lappar jag aldrig ens satt på mig.
5. I min handväska har jag just nu… Oj, massa saker. Plånbok, halvfull ramlösa, nässpray, sminkväska, p-piller, jucy tubes (genomskinligt), läppsyl, tändare, spegel, ipod video, mobilräkning, vantar, nagelfil, en mobil jag inte använder, skavsårsplåster (alltid redo), hemlis, kondomer, (alltid redo nr2), en till spegel med inbyggd lampa, ett till läppglans, stureplansgruppen penna, tampong, hårspänne (inte mitt? beccas?) fem armband, ett örhänge, en liten calvinklein parfym, nagelolja, ett hänglås (!?), och sist men inte minst ett till läppsyl.
6. Min favoritgata i världen är i världen? Banglaroad? Ha. Nej jag vet faktiskt inte.
7. Mitt signaturplagg tubtopp kanske?
8. Det absolut finaste/dyraste i min garderob är hm.. vet inte.. ingen aning alls.
9. Jag är beroende av LÄPPSYL och cocacola.
10. Min personliga stil kan beskrivas med dessa tre ord: För 'Elin Kling' fråga.
11. Om jag bara fick shoppa i en affär skulle jag välja Topshop.
12. Jag har aldrig köpt något från internet.
13. Jag fyndar bäst på måndags mornar.
14. Om jag fick ärva någons hela garderob skulle jag välja Viktoria Beckham.
15. Mitt nästa stora inköp ska bli en tv eller en mac.
16. Min stilikon är har ingen riktigt.
17. I min skosamling har jag mest sommarskor.
18. Min drömväska är en miumiu.
19. Varje månad shoppar jag för ca 2000-4000. (Denna månad är ju extrem på kanske 18 tusen men det är bara för Freja har flyttat ut och jag har ett helt vardagsrum att inreda!)
20. På nätet shoppar jag helst just nu från har tänkt ta mod och beställa från asos.com
21. Min favorit-modeblogg är Frejas om man kan kalla den för det. Jag läser ingen renodlad modeblogg.
22. Jag är som snyggast när jag är brun såklart.
23. Om jag vill ha smakråd så frågar jag Freja.
24. Mitt hår är smutsigt för jag har latat mig och haft i torrschampo i massa dagar.
25. Mitt drömjobb är att ha ett eget tvprogram. alá emmas värld typ.


hehe, blev jävligt mycke freja..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Darl! Ska du beställa från asos, så tänk på att deras storlekar är helt upfucked! Jag är typ en 40-42 där! (Nej jag är inte det i verkligheten)

Kul morgonläsning btw. Ta hand om dig!

/Karin

Anonym sa...

Mitt tips är att mäta med måttband om du är osäker för det står vad ASOS storlekar är i cm. Så mät och det blir bra!

Anonym sa...

varför flyttar freja är ni OSAMS :)