måndag 13 oktober 2008





HEJ!
Här följer en intervju med min älskade vän Molly som är höggravid;

Alla som inte vet, undrar när ska du ha?
-Jag hade tänkt att föda i fredas. Eller lördags egentligen. Hahaha. Fast hon är beräknad till på onsdag. Men jag lär få vänta i hundra år..

Pojke eller flicka?
- FLICKA! Har ni några namnförslag?

Hur lärde vi känna varandra?
-I sexan gick vi förbi varandra varjedag när vi skulle till våra respektive skolor, första kollade vi snett på varandra till slut började vi säga hej. Sen blev vi presenterade genom en tjej som heter Therese, och vi var lika galna båda två. Så vi hitta varandra direkt. 

Vårt roligaste minne ihop?
-HAhahaha. Det måste vara när vi var ca 14år. Och vi skulle vara hemma kl tolv, så vi gick alltid hem till mig och Dasha ringde till sin mamma och sa att vi var hemma samtidigt som jag sa godnatt till mamma. Sen smög vi ut igen, tillbaka till ''festen'' som pågick någonstans. Men denna natt skulle vi bada, på ett bad som ligger utomhus inte så långt härifrån. Men mamma upptäckte att vi inte var hemma när hon vaknade några timmar senare, så ringde hon Dashas mamma som i sin tur ringde Dashas mobil som jag svarade i;

Dashaaaaaaaaas mobiiiiiiiiiiiiil. Vem ääääääääääääääre? (Hur full som helst, med massa ljud i bakgrunden)

Då bad hon om att få prata med Dasha, och jag gav dasha luren och varnade henne för att det var hennes arga mamma. Dasha svarade;
Hallå, vem ere... Jag ligger och sover.... Och försökte låta nyvaken, hennes mammas vart arg och bad oss genast åka hem. 

Eller kanske den gången då vi spillde ut våran häxblandning och började dricka ättiksprit ist, men det är en annan historia!

Berätta något om mig som mina läsare inte vet!
-Haha. Vadå vad får jag säga Dasha?Haha, vad svårt.. Eller vadå, Hahahah. Att du skrattar som långben? hahah.



Hoppas ni tycker denna intervju med min favorit molle var bra. Skriv om ni undrar något mer. Nu ska vi gå hem till Linnea. Puss gull

3 kommentarer:

Anonym sa...

VAD FINT

din blogg är så fin Dasha

bästa bloggen

älskar den!!

LYCKA TILL MOLLY !!!!!!!!!!!

KOM IHÅG ATT MEDDELA NÄR BEBISEN HAR KOMMIT HÄR PÅ BLOGGEN DASHA!!!!!

Anonym sa...

det är fan underbart att du har slutat röka UTAN att TJATA om det i bloggen.

BRA GJORT och FRRRRÄSCHT!

Dasha Girine sa...

Hehe, men däremot tjatar jag om mitt cola-beroende va?