fredag 17 oktober 2008


Jag är hemma och messar med Johan som står på jobbet om en hemlighet sen utspelar sig detta:

Johan: Om du inte svara nu kommer jag börja tjata om AW. (Snabb bref = jag blir alltid arg på Johan när han tjatar om att jag ska gå ut. För jag vill oftast inte. Egentligen!)
Dasha: Haha. Men *censurcensurcensurcensurcensurcensurcensur*

Här får jag ett sms av Regina. (Beccas syster som kom till sthlm idag) som ber mig skriva upp henne på Laroy. Och då blev jag helt plötsligt JÄTTE sugen på lite aw.

Dasha: Men vadå. SKA DU UT?
Johan: Nej. Jag har mjukisar och en stor tröja på mig. Känner nämligen mig själv.
Dasha: Aha. Jag är as as as sugen på alkohol!
Johan: Åh. Det är jag med! Tur att jag har extra byxor med mig! Haha!
Dasha: HAHA. HAHA. HAHA. HAHA. FAN VAD JAG ÄLSKAR DIG!


5 kommentarer:

Anonym sa...

dasha, varför bor du o freja inte tillsammans längre? vad hände egentligen? give us some details!

Anonym sa...

Freja I am a star disease

Anonym sa...

Dasha, jag börjar undra om du lever.

Du har vart så slö på bloggandet och du svarade inte på mitt sms om lussebullarna heller...

Whats goin on?

Anonym sa...

hallå! här loggar man inte för att äta bakis frukost.. har inte varit inne på jätte länge, så har du inte uppdaterat!!!!! var är du!!!!! :(

Anonym sa...

Lilla Dasha....du mår väl bra ?

kram din ena bloggläsare