fredag 27 mars 2009

Nej men hallå. Det är inte ofta jag uppdaterar vid den här tiden va! Ha! Tror ni att jag gick ut och precis kom hem från en bättre efterfest? Så skulle fallet kunnat vara. Men så är det inte. Faktum är att jag var så trött igår så jag slocknade så fort jag satte på filmen... Vilket var strax innan 23. Och vaknade till av ett sms runt 04.30. Sen dess har jag legat vaken... Skjutit tankar fram och tillbaka. Jag har legat fantiserat och skrattat lite för mig själv. Klockan går och någon timme senare får jag ett sms av Anna där hon skriver:

''Shit! Kan inte somna om! Ligger och tänker på *************** ''


Vilket var helt sjukt roligt. För det var just det som fick mig att inte kunna somna om. Det var telepati. Efter att vi skrattat i någon timme bestämmer vi oss för att försöka sova. Jag ligger och vrider mig tills jag sätter på Changeling igen. Den var så hemsk att jag fick blodsmak i mun och vart hungrig. Nu har jag ätit lite frukost och blev helt sänkt.

Så jag ska nog sova lite till. Ni tycker säkert att jag ska gå upp och fånga dagen nu va? Men faktum är att jag inte har några vänner som är vakna vid den här tiden på dygnet. PLUS att jag ska jobba inatt. Nej, ni får tycka att jag är en lat kossa. Men nu ska här sovas en timme, eller två.

Inga kommentarer: