fredag 27 mars 2009

Här är mina inköp från igår. Blev väldigt mycket rosa trosor känner jag nu när jag tittar på dem så här, men det är ju ändå sommar snart. Så då får man vara lite töntigt tjejig. Sen tog jag säkert tusen olika bilder på ACNE-skorna men de gör sig inte rättvisa på någon bild! För de är verkligen fantastiska. Jag älskar dem. Men de blev inte alls fina på bilderna. Det är svart mocka och två nitar på vardera sko. (Sen lilla grodan i bakgrunden köpte jag häromdagen när jag fotade med digitalkameran och skulle visa er... Hur söt är inte den?)









Ps 1. Dont mind mina uppvikta mjukisbyxor
Ps 2. Hur kan det fortfarande snöa? Jag förstår inte. Det är ju sol, men ingen värme. Det är dags nu. Det bara är det. Det är 17 grader i England. Nu borde det komma hit.

4 kommentarer:

Anonym sa...

hur mycket gick trosorna på från utförsäljningen?

Dasha Girine sa...

80kr styck!

Ida Silén sa...

HUR SNYGGA! Ojoj, nu blir du farlig på stan. ;)

Linda sa...

du kan ju döda nån med dina piggar på skorna baktill. en ninjaspark och de är dödens.