lördag 21 mars 2009

Erik och Jeppe söker nytt läge. (Har ni någon lägenhet till övers så hör gärna av er. Minst en 2a. Hyra spelar inte så stor roll, de är stor stekare.)






Dasha

jag är nog också ganska sällskapsjuk

har ni hittat lgh föresten?

6:03pmErik

typ inte.. kanske en på kungsholmen :):)

close to yooou

fridhemsplan

6:04pmDasha

ojsh

det skulle vara så underbart

fatta vad kul vi skulle ha?

woo

6:04pmErik

;);)

6:04pmDasha

jag skulle tvinga er upp i vårsolen varje dag

6:04pmErik

gillar du seinfeld?

6:04pmDasha

skulle komma med nybryggt kaffe och väcka er

ni skulle inte ha något val. ni skulle hata mig men sen älska när ni väl kom upp

:):)

Ja jag gillar seinfeld, vadårå?

6:05pmErik

finns ett avsnitt när jerry erbjuder elaine en lägenhet i sitt hus, men ångrar sig grooovt när han kommer påa tt hon kan komma dit när som helst

6:05pmDasha

hahahahahahahahahhahahahhaa

hahahahahahahahaha

6:05pmErik

du skulle vara sån, komma och plinga på

:):)

6:05pmDasha

hahahahhaha

hahahahahaha

nej!!

hahahahaha

jag skulle alltid ringa innan

hahahahahahahaha

ha ha ha ha

6:06pmErik

haha

6:07pmErik

haha

kan bli kul :):)

typ om någon av oss har ngn tjej där så kommer du pigg och sprallig som du är

6:07pmDasha

så himla roligt.

6:07pmErik

HEJ UPP OCH HOPPA

hej, dasha heter jag, vad heter du?

ska du också med och äta lunch??

JAJAJA

hetsarn

6:08pmErik

hehe

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha. Skön konversation!