fredag 20 mars 2009

Lovar du att vara ärlig? Klart
Du heter:
Dasha
Smeknamn: Pash, Kinderägget.
Låt som när du är ledsen sörjer till? Hm... Beror på.. Varför man är ledsen. Men jag lyssnar väldigt mycket på lugna favoriter då. Klyschigt va.
Beroende av: Läppsyl.
Vem behöver du mest just nu: Mamma. Alltid mamma.
Vad tror folk om dig?Att jag är hetsig kanske. Eller det är nog mina vänner som känner mig som tror det. 'Folk' vet jag inte alls vad de tänker faktiskt.. Fill me in.
Stämmer det? Att jag är hetsig? Ibland.
Vad får du oftast komplimanger för? Mina bröst, ha ha.
Vad säger du för att imponera på någon? Jag ger den en komplimang. Alla gillar att få komplimanger. Alla. Bjuder på shots kanske jag också gör. Hehe. Beror på situationen kanske.
Hur imponerar man på dig? Man är snäll. Håller upp dörrar och sånt. Jag går igång på riktiga gentlemän. Sen att man håller det man lovar. Att saker blir av som man planerar osv...
Brukar du skratta för dig själv? Absolut. Skrattade för mig själv senast i taxin när jag var på väg hem inatt när jag tänkte på hur rolig Mille är.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: ''Tjaa grattis till ditt DJ spelade. Får man bjuda på en kompis bio ikväll på Slumdog Millionaire?''
Var bor du? Kungsholmen
Trivs du där: Jodå.
Äger du några converse: De klassiska vita.
Sprit, cider, vin eller öl: Sprit.
Brukar du bli för full: Verkligen inte.
Vad har du för mobil operatör: 3.
Är du allergisk i mot något: Nej, inte vad jag kan komma på nu..
Har du haft sex idag: Nej.
Nästa mål i ditt liv: Börja plugga och ta tag i livet. Man är ju inte ung längre.
Hur svarar du i mobilen: 'Aaa?' 'Hello yooou', 'Tjabaaa'
Vem ringde du senast? Anna.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Det får nog stanna mellan oss...
Antal timmar sömn inatt: 7.
Sov du ensam: Jag och febern.
Brukar du komma i tid: Ja!
När mår du bra: När jag är i solen med någon jag tycker om.
När blev du fotad senast: På jobbet igår.
Hur känner du dig nu: Ledsen, otillräcklig, gnällig och otroligt svag...
Vanligaste färg på dina kläder: Svart.
Vad tycker du om fötter: Jag gillar mina fötter.
Vad saknar du: Dig.
Hade du en bra kväll igår: Nej. Verkligen inte.
Favorit dryck på morgonen: Te.
Rakar du benen: Jadå.
När brukar du oftast gå och lägga dig: När jag måste.
Är du blyg? Nej, inte alls... Säger och gör oftast det jag vill.
Sysslar du med någon idrott: Nej. Shotsrace med Johan ibland, räknas de?
Vill du hellre ha mail än brev: Jag skulle älska att få kärleksbrev.. Eller brev överhuvudtaget är väldigt underskattat.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jo.
Har du spytt offentligt: Har man väl säkert gjort någongång. Men kan inte sätta fingret på någon händelse just nu.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Jag skulle gå och ha sex, som kille. På en gång.
Är du nöjd med ditt liv: Inte för tillfället.
Är du bortskämd: Av mammi kanske..
Vad gör du i morgon: ÄR FRISK!!! Annars ligger jag väl i mammas soffa och tittar på dålig dagtv och tycker synd om mig.
Vad är det värsta du vet? Värsta vet jag inte. Men jag tycker det är jobbigt att bli väckt...
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Äh jag vet inte...
Vad behöver du just nu? SEMESTER.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Det är svårt att säga på rak arm, men någon som även har sina brister. Som gjort bort sig och kommit tillbaka. Så att den visar att det är OKEJ att göra bort sig. Att livet inte går under. Någon kändis som visar att den är männsklig.
Vad längtar du till? 8 April.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag tror det. Eller jo, det har jag.
Vad använder du för shampoo? Jag växlar en del... Mellan MATRIX silver shampoo, Loreal blondie någonting, Head & Shoulders och Redken Extreme.
Vad är det finaste du fått? Håller jag nog för mig själv.
En speciell dag du minns: Förra årets födelsedag. Fan vad lycklig jag var. Allting var helt perfekt.
Hur gammal är du: 22.
Tycker du om någon just nu: Äh.
Om fem månader: Är det sommar och sol.
Du samlar på: Inget alls. Är det tråkigt eller vanligt?
Gröna eller röda äppeln: Riktigt röda är bäst.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Anna, Johan, Jeppe.
Gillar du golf: Inget emot det..
Vilken tid gick du upp idag: Strax innan tolv.
Har du sovit i din egna säng inatt: Jadå.
Har du strumpor på dig nu: Jadå, randiga.
Vad ska du göra ikväll: Ligga i mammas soffa och bli omhändertagen.
Är det okej att gråta: Det tycket jag verkligen.
När grät du senast: Inatt.
Laddar du ner musik och film från Internet: Ibland.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Jag vet inte... Köpa en lägenhet kanske.
Bär du glasögon eller linser: Nej.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Finns faktiskt viktigare saker i livet. Men jag vet ingen tjej som inte gillar märkeskläder.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: När jag måste.
Har du piercing: I naveln.
Vill du gifta dig: Klart.
Vill du ha barn: Klart.
Solar du ofta: Nej, inte alls.
Är du bra på att laga mat: Jag gillar att laga mat.
Gillar du att dansa: Älskar.
Är du flygrädd: Nej.
Hur vig är du: Inte alls.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.
Vilken är din favoritglass: Choklad. Choklad choklad choklad.
Tror du på ett liv efter döden: Ibland.
Tycker du om sushi: Älskar.
Vad äter du helst när du ser på film: Chips, godis och allt onyttigt. Men helst av allt ligger jag i sängen och tittar på film.
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej.
Har du tandläkarskräck: OM JAG HAR.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvälls.
Vilken ögonfärg har du: Gröna.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Klart.
Biter du på naglarna: Nej.
Röker du: Nej... Men ibland på fyllan.
Hur ofta tränar/motionerar du: Typ aldrig.
Senaste låt du hörde: 'Caroline Af Ugglas - Snälla snälla' går på repeat här.
Vad gör du på helgerna: Jobbar.

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHA shotrace. hur kan man motstå dig gulle