torsdag 26 mars 2009

Alltså. Jag vet inte vart jag ska börja. Förstår inte hur denna dag bara kunnat rinna genom mina fingrar. (Lika som mina pengar, vad är det här fenomenet ''spara'' som alla tjatar om? Jag förstår inte. Kan någon vara så snäll och förklara för mig.) Jag vaknade av ett sms från Michaela som sa att vi skulle bakisäta och stämma av från igår. Jag gick ner och vi åt en tacotallrik.

Sen skulle vi bara gå förbi Acnebutiken på torsgatan <POFF> helt plötsligt kom jag ut med ett par skor och en stickad tröja rikare. Sen ringer en vän till henne och berättar att Hanky-Panky har utförsäljning. Så vi åker (såklart) till skeppargatan och ut därifrån kommer jag med trosor i regnbågens alla färger och två bh:ar. Sen mötte jag upp Anna och vi har fikat och planerat viktigheter. Nu är jag helt slut och ligger inne med beslutsångest. Ska jag gå ut ikväll eller ska jag titta på en film i sängen? Min kropp säger nej, MEN jag har ju nya skor och en ny outfit som jag hade tänkt visa upp ikväll...

Hm. Hm. Hm! What a day!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken adress var utförsäljningen?