onsdag 25 februari 2009

När jag kommer hem och har varit ute så slänger jag mina smycken hej vilt runt mig. Eller, inte riktigt slänger utan jag lägger dem på ställen Herr Fisherman säger åt mig att lägga dem. Dessa Swarovski örhängen var borta i över två månader. När det var dags att fylla på glaset med nya Tops, ja då hittade jag dem. (Och tacka gudarna för det, för jag har haft dem forever men är verkligen några av mina absoluta favoriter.) För en vecka sen tappade jag min nya ring. En billig krims-kramsring för någon hundring från Accessorize. Hittade den imorse när jag skulle föna håret.



Se där!





...jätte konstigt att jag blev sugen på AW nu.



Hm... Dagens kanske svåraste fråga lyder såhär:
-Ska jag ta mig ett glas eller två med alla snorisar som har sportlov må tro?
Johan, du ska va? Ja men visst fan ska du ut med snorisarna. Jag vet att du bara älskar sportlovet.

3 kommentarer:

Joel sa...

Supersnygg hårfön!
Vart har du köpt den?

Anonym sa...

Jag ska på Laroy nu, småbrudar ohllaaahla watch out.

Dasha Girine sa...

Den är faktiskt från ÅHLENS!