torsdag 26 februari 2009

När det nästan var dags att gå hem från White igår så spelade de den här låten. Och MY GOD vad jag älskar den! Den symboliserar en bra tid i mitt liv. När jag hörde den ville jag bara skrika och hoppa upp och ner helt hysteriskt, men jag vet bättre. Så jag dansade istället. Om jag blundar och tar ett djupt andetag så känner jag hur det pirrar i hela kroppen och jag känner sån total lycka till den här låten. Jag vet inte om jag kanske var kär i någon boytoy under den tiden när jag lyssnade på denna, eller om det kanske var sommar. Men jag ser mig själv spela den så högt det går på min lilla dator och bara snurra runt runt runt. Här får ni smaka på min lyckolåt.

AMAZZZZZZZIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNG!

1 kommentar:

Anonym sa...

Den har jag som ringsignal :) Fast lite per partyverison, både remixen och orginalet är grymma. Thin White Duke Remix om du vill ha den på förfesten ;)