torsdag 19 februari 2009

Hej! Jag ber om ursäkt för bloggtorkan men jag är ju sjuk. Ligger fortfarande i mammas soffa och blir matad med vindruvor, godis, chips, klycklingsoppa (för att kompensera) och blåbärssoppa. Det är tydligen bra för magen. Men egentligen är jag frisk. Det var jag ju redan igår. Men man ska vara hemma och vila... (Sen ska tydligen alla ut ikväll och fisherman är nog det sista min kropp behöver.)

Men bara för det ska ni får höra om någon annans liv än mitt.

Ni känner till hela Linda Rosing cirkusen. Jag personligen tycker det ska bli dökul att se hennes program. Eller iallafall första avsnittet. För hur uppenbart är det inte att hon kommer göra bort sig? Hörde ni att på hennes födelsedagsfest skulle hon tacka ''Chabbe'' för att han hade fixat och donat så - men så råkar hon säga ''Fabbe'' istället. (I mikrofon framför alla, såklart.) Bara en sån sak! Ha!

Eller hon har nog redan gjort bort sig. En av hennes ''vänner'' har tydligen hoppat av inspelningen. Hon påstår att hela programmet är en bluff, för Linda har redan en pojkvän och lurar alla dessa stackars karlar som faktiskt är förälskade i henne.

Läs mer här.

4 kommentarer:

Lax & Lindqvist sa...

Skulle precis ringa och skälla på dig för att du inte hade bloggat (får alltid min arbetsdag att gå lite fortare) men så såg jag att det var gjort nu. Bra där! :)

Dasha Girine sa...

Jääääääääääääääääääääääääääjj. Men är det lax eller lindqvist ?

Lax & Lindqvist sa...

Det är Linkovic den store!

Dasha Girine sa...

var faktikst det jag gissade på. ha.