måndag 16 februari 2009


Det var någon som undrade hur jag håller mig i form. Och sanningen är att jag inte är i form någonstans. Jag sladdrar och dallrar på helt fel ställen. Men jag försöker väga upp onyttigt med nyttigt så gott jag kan.

Äter jag en semla till frukost äter jag kanske en sallad eller en Naturdiet till lunch. Jag tror på att man ska lyssna på sin kropp. Är man hungrig ska man äta. Är man inte hungrig ska man inte äta. Även fast man kanske borde. Detta är min åsikt.

Bite me, om ni inte håller med.


(Sen är även regelbunden träning väldigt bra, bla bla bla. Den biten kan ni.)


4 kommentarer:

Anonym sa...

Nu är frågan, var får man sladdra och dallra?

Anonym sa...

håller helt med dig. det finns så mycket skinödiga besservissar som vill att man ska äta som dem. Ät så själva då, men låt bli min mat.
Gillar din blogg btw, kolla gärna in på min och se om du gillart.

Anonym sa...

tror du har helt rätt

Dasha Girine sa...

Sen i slutet av dagen måste man faktikst lära känna sin egen kropp. Och veta vad man tål och inte tål. Vad man ska minska på om man vill gå ner och osv... Vi är faktikst alla olika byggda :p